5.1.2011

Murr

En ole päässyt tällä viikolla vieläkään urheilemaan. Pää alkaa olla taas aika pehmeä ja kiukkukäyrä korkealla. Tänään menen töistä suoraan taas siivoamaan toimistoa, sentään jotain liikehdintää, mutta mä huudan ja kovaa, jos ens viikko ei ole urheilujen osalta normaali viikko. Puhumattakaan tästä mun mahasta!!

Eilen hengasin töissä tämän näköisenä - vyötäröltä ja pebasta liian löysissä farkuissa, aamutossukengissä (työkaveri nimesi feikki-Uggit aamutossuiksi) ja lörpähtäneessä villatakissa. Maha turposi taas lounaan jälkeen palloksi ja rupesi kipristelemään. Mietin, että viitsisinkö mennä tänään töihin spurgupipo päässä ja lököfarkuissa, siellä on niin kylmäkin.


Nyt suihkuun.

Krääh, just puhelin muistutti, että tänään on kuopuksen kasvatuskeskustelu päiväkodilla klo 08.30, mikä tarkoittaa sitä, että oon töissä ehkä kymmeneltä ja olen kotona taas joskus yhdeltätoista illalla. En ehkä ala! Vai delegoisinko kasvatuskeskustelun miehelle? Olisko ideaa?

4 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Näytät aina hyvältä, oli sulla päällä sit mitä tahansa.

Ja mikä maha - mä heitän pskaset naurut tähän väliin :D

Ens viikolle sit sitä treeniaikaa toivotellen!

Ele kirjoitti...

Suvi, kiiiitos! :) Tietty mä vedin mahaa sisään, ku kuvaa otin. :P

Eve kirjoitti...

Hitsi sun mahaa!!! Mikä kestopöpö siellä oikein on?? Alahan jo parantua. Jotku treffit lähiaikoina muuten olis aika jees, meinaan joku tyttöjenilta. Kunhan sulla helpottaa noi työkiireet!
Haleja ja parane pian!

Ele kirjoitti...

Eve: Sano muuta.... Toivottavasti saan huomenna labratulokset. Eilinen ja tämä päivä on mennyt ihan hyvin mahan kanssa, joten taas tuntuu, ettei mulla mikään ole. Tää on ollut yhtä aaltoilua...

Treffit olis tosi jees! Mulla ei vaan tunnu olevan nykyään aikaa mihinkään, edes urheiluun. En tajua miten. Mut pakko järjestää aikaa teille ihanille. Joku kahvilailtakin voisi olla kiva.

Haleja sinnekin! <3

Related Posts with Thumbnails