16.1.2011

Pikatehotreeniä, ylitöitä ja bileet

Perjantaina kävin töiden jälkeen tekemässä ennätysnopean ja tehokkaan treenin. 37 minuuttiin mahtui 15 min crosstrainer-lämmittely 3 x 15 sarjoina kyykyt, maastavedot, hauikset, ojentajat, kulmasoutu, vinopenkki käsipainoilla ja vatsat. Tein vuorotellen kahta eri liikettä ilman palautuksia. Tuon jälkeen tiesi treenanneensa. Pitäis tehdä vastaavaa treeniä useammin. Oli aika mielekästä, mutta tuo kyllä pitää tehdä sellaiseen aikaan, jolloin salilla on vähän porukkaa. Eihän sitä muuten voi kahta mestaa varata saaan aikaan. Mun piti tehdä treeni 40 min ja suihkuun ja pukemiseen varasin 10 min aikaa. Kelatkaa, mä ehdin! En edes joutunut juosta bussiin. Ehdin päiväkodillekin ihan ajoissa, eli viittä vaille viisi, kun päiväkoti menee viideltä kiinni. Illalla olin suunnitellut siivoavani, mutten jaksanutkaan. Koomailin vaan koko illan ja yritin mennä ajoissa nukkumaan seuraavan päivän ylitöitä ajatellen.

Salitreeni
Kesto: 37 min
Syke: keski - 150 bpm, max - 169 bpm
Kalorit: 315 kcal

Lauantaina heräsin ihan törkeän aikaisin ja väänsin itseni töihin. Ilta meni työkavereiden kanssa. Tehtiin hyvää ruokaa ja siemailtiin vähän juomaa. Mä meinasin simahtaa ihan täysin aikaisen herätyksen takia, mutta poikien pakottamana lähdin vielä ulos.
Olin aika hyvää seuraa. Ja mulle on näköjään yritetty tehdä jotain jäynää. Very Happy

Tänään oli maailman turhin ylityöpäivä, koska töissä ei koneet toimineet. Kävin siellä 1,5 tuntia hengaamassa ja tulin takaisin kotiin. Loppupäivä onkin mennyt viittä lasta hoidellessa. Täällä on omien lisäksi siskon kaksi lasta. Yllättävän rauhallinen ja kiva päivä on ollut. Ehdin lukea yhden kirjankin ja äsken teimme pitsaa.

Meen kyllä nukkumaan heti, kun sisko lunastaa lapsensa hoidosta. Hirveä väsy!

3 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

No oli kyllä pikatehotreeni!

Eve kirjoitti...

Hei, onks naikkonen pääsemässä huomenna kaupunkiin? :)

Ele kirjoitti...

Suvi: Niinpä! :D

Eve: Olin mä pääsemässä. Oli kiva nähdä! :)

Related Posts with Thumbnails