7.1.2011

Weekend!

Mulla on yhtäkkiä ihmeellisen hyvä mieli. Tänään on sellainen olo, että paketti on kasassa. Hyvä pössis! Jea! Olin töissä tehokas, sain oman kalenterin ajan tasalle ja to do -listaa lyhemmäksi. Hyvä minä! Mies tulee kohta treeneistä ja ajattelin varovaisesti kysyä, josko pääsisin vähän juoksemaan, vaikka lasten nukkumaanmenon jälkeen. Sain tänään esikoiseni takaisin Oulusta. Hän oli viikon mumman luona ilman meitä! Iso tyttö! Tytöt olivat ehkä maailman söpöimpiä, kun näkivät toisensa pitkästä aikaa, rutistivat toisiaan pitkään! Heart

Ei mulla siis varsinaisesti mitään asiaa ollut, kunhan jaarittelen ja laitan hömppäkuvia itsestäni. Very Happy Älkää silti erehtykö luulemaan, että blogi olisi muuttumassa pelkäksi hömpäksi, vaikka mä itse olenkin ihan hömppä.

Ei tehty jouluna kertaakaan torttuja, joten tehtiin sitten tänään. Menen ottamaan ne uunista.

Hyvää viikonloppua kaikille! Mä vietän huomisen vapaapäivän toimistoa siivoten. Ei mulla onneksi koko päivää siellä mene.

Muistitteko vielä tämän biisin olemassaoloa? En mäkään, kunnes tällä viikolla rupesin fiilistelemään 2000-luvun alun hittibiisejä. IhQuu! Heartrob

2 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Mä olin ehkä maailman kovin Eminem-fani yläasteella ♥ :D

Ele kirjoitti...

Suvi: Ihanaa! <3 (Mun mielestä Eminem oli ihQ vielä siinä 8 Mile-leffassa :D)

Related Posts with Thumbnails