9.1.2011

Yyh, mikä ilma!

Tuo harmaa ja sateinen ilma ei kyllä inspiroi yhtään, mutta mieli on siltikin hyvä. :) Olen ilmeisesti saanut riittävän määrän endorfiineja tällä viikolla, kun ei kiukuta yhtään.
Lähdin tänään aamupäivällä salille vain spinninkiin, joten pakkasin salikassiin tietysti vain spinningkengät. Mun tuurilla tunti oli täynnä ja olin 11. varasijalla. Haloo! Ikinä ennen ei ole käynyt noin, etten olisi mahtunut tunnille. Selityksenä on tammikuu. Jengi menee ihan sekaisin vuodenvaihteessa, ottaa salikortin ja treenaa ehkä kuukauden innoissaan ja sitten siirtyy takaisin sohvaperunaksi. Kohta on taas salilla tilaa, sitä odotellessa. Ärsytti vähän, mutta vain vähän, koska tänään olen hyvällä tuulella. Lompsuttelin sitten spinningkengissä crosstrainerilla ja salilla riisuin ne sitten pois ja tyytyväisenä tallustelin sukkasillaan. Oli ihan hyvä treeni, vaikka jalat on vielä vähän tukossa edellisestä salitreenistä ja juoksusta.

Salitreeni
Kesto: 1 h 8 min
Syke: keski - 138 bpm, max - 170 bpm
Kalorit: 509 kcal

Mä teen nyt poikkeuksen ja laitan lapsista kuvan. Esikoinen oli tosiaan viikon Oulussa mumman luona ja tuli sieltä perjantaina. Keskimmäinen ehti ikävöidä isosiskoaan ihan tosissaan. Esikoisellakin oli ollut ikävä keskimmäistä ja tietysti myös pikkuisinta, mutta nuo kaksi vanhempaa on kyllä ihan erottamaton parivaljakko. Siskosten halaus esikoisen tultua kotiin, oli jotain niin suloista. Heart Pitkä ja lämmin halaus molempien pikkusiskojen kanssa. Heartrob Crying eyes out Ensimmäinen yö esikoisen tultua kotiin oli yhtä sirkusta, kun tytöt eivät malttaneet mennä nukkumaan ollenkaan, koska he "nukkuivat" vierekkäin ja supattivat ja kikattivat yhteentoista asti.

Tänä aamuna lastenohjelmia katsottiin näin.
Heartrob

8 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

♥ Suloinen kuva!

Anonyymi kirjoitti...

Hei. pääseekö sinun treenejä seuraileen heiaheiassa? jos, niin kerrotko sun nimen? ele? onko se ella joku`?

Ele kirjoitti...

Suvi: Kiitos! :)

Anonyymi: Pahoittelen, mutta en halua julkistaa koko nimeäni täällä, vaikka minut on varmasti aika helppo stalkata. Vedän rajan facebookissa ja HeiaHeiassa siihen, että hyväksyn kavereiksi vain irl-kavereita.

Eve kirjoitti...

Ai herkku ne on suloisia, noi tytöt <3 <3 Sisarusrakkaus on niin parasta!

Katariina kirjoitti...

Minä kyllä ihailen sua ihan tosissaan, tässä se nähdään, että ei se äidin urheilu ole kuin järjestelykysymys useimmissa perheissä. Oot kyllä aikamoinen superwoman!

Ele kirjoitti...

Eve: Niin on! <3

Katariina: Voi kiitos! :) Mutta totta se on, että kyse on järjestelystä ja priorisoinnista pääseekö urheilemaan/harrastamaan. Mä silti poden säännöllisesti huonoa omaatuntoa siitä, että olen itsekäs ja urheilen, kun voisin sen ajan käyttää lasten kanssa olemiseen, mutta toisaalta taas olen niin paljon paremmalla tuulella/parempi äiti, jos saan aikaa itselleni ja urheilla. :)

Anonyymi kirjoitti...

Totta tuo mitä sanoit. siis että onhan se parempi että äiti on hyvällä tuulella ja on vähemmän aikaa lasten kans, kun että kokoajan lasten kans ja kiukkunen ku ampiainen. :)
Harmi kun et sano sinun nimeä, ois ollu niin kiva seurata heiaheian kautta sinun treenejä, samalla kun itsekkin sinne treenini merkkaan. Mutta mistä minä tiiän onko sulla edes sellanen profiili että voi seurata ennen ku on kaveri.? No joo. Käyn sitten täällä seuraamassa. Tää vaikuttaa sellaselta blogilta että sais inspistä tuohon urheiluun enempi. ps. Toivon sydämeni pohjasta että pääset siitä syöpäkääryleestä eroon. Tsemppiä!
Nanna

Ele kirjoitti...

Nanna: Mun treenit muistaakseni näkyvät HeiaHeiassa kaikille, jos satut minut sietlä bongaamaan. :)

Kyllä mä tuosta tupakasta vielä eroon pääsen, mietin sellaista takarajaa itselleni, että kolmekymppispäivän jälkeen sais loppua.

Toivottavasti saat urheiluinspistä blogista ja kiitos kommentista! :)

Related Posts with Thumbnails