9.2.2011

Kiukkupäivä

Syitä:
  • Aamulla bussipysäkiltä töihin kävellessä huomasin, että lonkkaan sattuu. Kipu on vain voimistunut päivän mittaan. En muuten ole tainnutkaan kertoa, että maanantaina pysäkille juostessa kaaduin juuri tämän kankun päälle. Housuthan siinä repesi ja jouduin palaamaan kotiin vaihtamaan ehjät housut tilalle. :D Johtuisikohan lonkkakipu siitä. Ehkä.
  • Oli tarkoitus tänään juosta töistä kotiin, mutta tällä lonkalla ei paljoa juoksennella.
  • Töissä oli ihan veto pois. Sain kyllä töitä ihan hyvin tehtyä, mutta koko ajan vaan väsytti.
  • Väsyttää, väsyttää, väsyttää.
  • Oon syönyt itteni palleroksi. Herkuista olen pysynyt ihan kiitettävästi erossa, mutta miksi pitää vetää kaksin käsin muuta ruokaa? Ei tää herkkulakko ehkä oo mun juttu. Kohtuudella kaikkea olis parempi.
  • Maha on taas ihan outo. Turpoilee. Ärsyttävää!

4 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Pöh. Jos kipuilu jatkuu, kannattaa varmaan käväistä lääkärissä. Toihan on työtapaturma jos lervasit työmatkalla, eli kannattais töistä hakea se vakuutustodistus just in case ja käydä työterveyslääkärillä.

Eve kirjoitti...

Uuh, ja mulla on 4 vuoden takaisesta kaatumisesta edelleen iso patti parsuuksissa. Kun sais aikaiseksi mentyä lääkäriin sen kans. Menin kyllä silloin ja kävin parikin kertaa, mutta jäi sitten hoitamatta loppuun, kun olis pitänyt mennä magneettikuvaan.
Että niin rasittavia noi kaatumiset voikin olla!
Toivottavasti jalka voi jo paremmin ja pääset liikkumaan kunnolla <3

Eve kirjoitti...

parsuus = persuus :P

Ele kirjoitti...

Suvi: Joo, mä mietinkin tuota, mutta nyt kipu on onneksi mennyt ohi, joten ei tarvinnut käydä lääkärissä.

Eve: Onko siitä muka jo niin kauan? Se olikin aika raju setti ja vieläkin vaivaa? Mun lonkka on taas nyt kunnossa, eli pääsen taas normaalisti liikumaan. :)

Related Posts with Thumbnails