1.2.2011

Maalattu taivas

Kuvat ovat viime perjantailta. Taivas oli niin kaunis! Ennen pimeäntuloa taivaalla oli oranssia, violettia, syvänsinistä ja mustaa! Love Auringonlasku on itse asiassa ollut monena päivänä kaunis. Oon ihastellut sitä bussin ikkunasta ja harmitellut kiirettä ja sitä, kun ei ole oikea kamera mukana. Pitäisi joku päivä muistaa ottaa järkkäri mukaan, niin saisi värit paremmin sellaisina kuin ne ovat.

Niin, ja miksi mä jaarittelen taivaista? No siksi, kun eilen jäin sohvalle lojumaan enkä lähtenyt salille. Oli vähän kiukku yhden työjutun vuoksi ja hirveä väsymys, koska olin herännyt kahtena päivänä törkeän aikaisin ja sit mua ihan vaan laiskotti. Käytin sitten ajan ihan puhtaasti laiskotteluun. Nukuin päikkärit sohvalla, katsoin tyttöjen kanssa American Idolin (jee!), laitoin tytöt nukkumaan ja nukahdin itsekin taas sohvalle ja heräsin siihen, kun mies huutelee mua ja käskee siirtymään sänkyyn. Tulipahan nukuttua.

Nyt on pää kipeä ja pitää pitkästä aikaa aloittaa aamu buranalla. Huomenna on pakko mennä treenaamaan oikein pitkän kaavan mukaan.

3 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Noi on niin upeita kuvia! ♥ Mä oon tunnetusti taivasfriikki.

Ehkä tollanen rötväyspäivä tekee sulle ihan hyvää välillä. :) Huomenna sit taas himotreeniä!

Toivottavasti päänsärky helpottaa pian!

Kati kirjoitti...

Mahtavat värit <3 !

Ele kirjoitti...

Suvi: Mäkin tykkään taivaista ja pilvistä! :)

Tekeehän tämä rötväily ihan hyvää, mutta turhautumiskäyrä alkaa aina nousemaan, jos väli alkaa venyä... :) Huomenna, huomenna.

Kati: Kiitos! :)

Related Posts with Thumbnails