6.2.2011

Rumaa huomenta, osa II

Tänä aamuna peiliin katsoessa nauratti. Miten mun hiukset voi olla näin pystyssä? Noin ne vain nyt ovat. Mulla on aika paksut hiukset ja nämä pitää aina suihkun jälkeen föönata päätä myöten ja laittaa vahaa, että ne pysyvät jotenkin siistin näköisinä. Eikä ne pysy siltikään. Aina jostakin kohtaa hiukset on pystyssä. Mietin mitä tekisin seuraavaksi näille hiuksille? Siistisinkö vähän, mutta antaisin päältä kasvaa, vai pidänkö lyhyen mallin? Mitä mieltä?

Herkkulakko, päivä 11

Sitten herkkulakkokuulumisia. Yksi tunnustus on nyt tehtävä, tai oikeastaan kaksi. Kuopuksen ollessa kipeänä söin miehen edellispäivän karkkipussin jämät, eli noin kourallisen karkkia. Ja vatsataudissa vedin jaffaa, mutta sitä en laske. Joka tapauksessa aika hyvin on mennyt, vaikka paremminkin olisi voinut mennä. En ala itseäni ruoskimaan tuosta hairahduksesta, koska kaidalla tiellä olen enimmäkseen pysynyt. Eilen teki ihan hulluna mieli herkkuja, mutta tyydyin herkuttelemaan ruisleivällä, jonka päälle lastasin goudaa, tonnikalaa ja guacamolea. Nam!

Nyt on sellainen olo, että tänään olisi kiva tehdä jotain, mutta mitä? Mitä jengi tekee sunnuntaisin?

Hesari on jo luettu pitkä aamupala nautittu, lastenohjelmat katsottu, Kuukausiliitekin on luettu... Siivottavaa olisi, niinku aina meillä, samoin viikattavia pyykkejä olisi, mutta jotain muuta. Mitä kivaa voisi tehdä? En tiedä olenko vielä treenauskunnossa vatsataudin jälkeen, eli jotain muuta. Mitä?

6 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

No on kyllä pystyssä :D Mulla on yleensä sellanen toispuoleinen tukka aamulla; toinen puoli on aivan päätä myöten ja toinen sojottaa pystyssä.

Mä mätänen töissä tän päivän. Plääääh. Ja väsyttää ihan kamalasti.

Rokkirusetti kirjoitti...

Mulle on kehittynyt sunnuntai-aamun perinteeksi katsoa joku kiehtova dokumentti. Tuleepahan ainakin hetkeksi fiksu olo :-D

Anonyymi kirjoitti...

Illalla kannattaa kattoa saamelaisten kansallispäivän kunniaksi dokumentti "Suomi tuli Saamenmaahan". Pakkosuomalaistamisesta kertova dokumentti alkaa ykköseltä 21:10. :)

PS: Nauroin sun hiuksille. Nauran vieläkin. :D

Ele kirjoitti...

Suvi: Niin on ja nuo oli ihan joka puolelta pystyssä. En ymmärrä, miten se on edes mahdollista. Missäköhän asennossa mä oon nukkunut, vai olinkohan pyörinyt koko yön? :D

Rokkirusetti: Ei huono sunnuntaiperinne. Mulla meni koko sunnuntai ihan haaveiluksi. En saanut mitään järkevää aikaiseksi. Tai sain vähän, mutta enimmäkseen löysäillessä se meni.

Anonyymi: Mä missasin tuon dokkarin. En enää illalla muistanut koko asiaa. Höh. Löytyisiköhän Areenasta?

Hyvä, että hiukset naurattaa. Niin pitikin. Tai mua ainakin nauratti aamulla. :D

Anonyymi kirjoitti...

Pitkät sopii sulle paremmin mun mielestä. Oikeastaan kelleen naiselle ei sovi lyhyet. Se vanhentaa.
Ei sillä.. Oot tosi nätti lyhyessäkin tukassa.

Ele kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos rehellisestä mielipiteestä. :) Mä itse asiassa taas mietin, että mitä mä tälle tukalle taas tekisin. Katsotaan...

Related Posts with Thumbnails