7.2.2011

Sairas sunnuntai

Eipä sitten tarvinnutkaan miettiä mitä sunnuntaina tekisi. Mies valitteli aamusta alkaen huonoa oloa ja makasi koko päivän huonovointisena sohvalla. Isommat tytöt ulkoilivat ja leikkivät iltapäivään asti, kunnes hekin rupesivat valittamaan huonoa oloa. Mä olin periaatteessa ihan hyvävointinen, mutten jaksanut tehdä mitään. Katselin ulos ja ihastelin kaunista ilmaa. Tuijottelin myös pyykkivuoria ja ihmettelin kun ne eivät itsekseen liikkuneet kaappeihin. (Sain mä kuitenkin lopulta viikattua ne.) Heti Idolsin jälkeen ensimmäinen oksensi ja ihan heti perään toinen. Siinähän se menikin sitten loppuilta rattoisasti oksennuksia pestessä. En sitten jaksanut katsoa Super Bowlia, vaikka olin hereillä vielä kun se alkoi. Yritin kyllä laittaa makuuhuoneen telkkaria päälle, mutta se ei taas suostunut toimimaan, koska meidän näppärä kuopus käy aina säännöllisesti sekoittamassa siitä kaikki asetukset. En jaksanut jäädä kikkailemaan,vaan kömmin peiton alle. Tässä sitä nyt istutaan tosi pirteänä neljän tunnin unien jälkeen. Mies jää tyttöjen kanssa kotiin täksi päiväksi ja mä menen töihin lepäämään. Lähdenpä tästä desinfioimaan itseäni työkuntoon. Parempaa alkanutta viikkoa kaikille!
Pienet potilaat.

2 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Toi tauti tulee aina koko perheelle, meillä ainakin :(

Mutta on vaan niiiin söpöset potilaat ♥

Ele kirjoitti...

Suvi: Niin meillekin, tai jos mies säästyy siltä, niin minä en. En koskaan, vaikka aina kuvittelen, että olisin onnistunut kasvattamaan immuniteetin sitä vastaan. Blaah.

Related Posts with Thumbnails