15.3.2011

Hip hip!

Oon niin innoissani tuosta Hipstamaticista, että on pakko spämmätä tänne lisää kuvia. Ensiksi voisin kuitenkin kertoa, että eilen kävin vähän spinnailemassa ja sen jälkeen tein jalkatreenin ja vatsat. Rasti seinään! Vihdoinkin olen jakanut mun saliohjelman osiin. Inspiroiduin Heidi K.:n saliohjelmista ja otin niistä vähän vinkkiä omaan treeniin. Tänään on pakarat ja reidet molemmilta puolelta muistutellut eilisestä treenistä. Tänään pitäisi venytellä, jos aion huomenna taipua salille.

Spinning
Kesto: 1 h 3 min
Syke: keski - 151 bpm, max - 172 bpm
Kalorit: 534 kcal

Jalka- ja keskivartalotreeni
Kesto: 35 min
Syke: keski - 137 bpm, max - 160 bpm
Kalorit: 256 kcal

Olen ollut alkuviikon aivan aurinkoisissa fiiliksissä. Kyllä se kevät sieltä tulee! Odotan päivä päivältä enemmän, että pääsen taas pyöräilemään työmatkat.

Nyt niitä hip hip hipstamatic -kuvia.
Ihanan kirkas auringonpaiste.
Kuopuksella ei ollut se paras päivä tänään. Koko kotimatkan hän huusi vinkuvonkuäänellä: "Äitiiiii, kanna mut! En jaksa kävellä. Ota syliin." Mä hoin itselleni, että älä hermostu, laske kymmeneen, hengitä rauhallisesti.
Ääääääitiiii.
Keskimmäinen keskittyi pysymään pystyssä.

3 kommenttia:

Heidi K. kirjoitti...

Hienoa, että oli hyötyä niistä :) kaipaisin itsekin ns. uusia liikkeitä, kun tuntuu, että lihakset ei kipeydy :D kuulostaa tyhmältä, mutta siitä aina huomaa, että liike vaikuttaa taas uudella tavalla. Kaipaan välillä sitä kipua ja tunnetta, kun jalat eivät vain taivu ja pöntölle istuminen on tuskaa, hehh.

Ele kirjoitti...

Heidi K.: Musta rupes tuntumaan, etten kehity ollenkaan mihinkään suuntaan ja että mun lihaksista tulee ihan urpon muotoiset, jos treenaan aina samalla kaavalla. Pitäiskö printata tuon sun postauksen ja laitan sen mun treenikassiin? :P

Ele kirjoitti...

Niin, ja tänään en meinaa taipua pöntölle. Jalat on aika tönkkösuolatut. Herkkuu!

Related Posts with Thumbnails