15.3.2011

Hipstamatic

Latasin eilen puhelimeeni Hipstamatic-kuvaohjelman. Innoissani räpsin sillä kuvia heti aamutuimaan. Ohjelmasta voi valita erilaisia "objektiiveja". Hauskinta ohjelmassa on se, että paskakin kuva näyttää hienolta.
Kuvassa ihanasti eteisen kaappi, vaatekasa korin päällä ja ruokapöydällä mun termosmuki ja Hesari. Aamupala on jo syöty. Että kaunista huomenta vain kaikille! Heh.

Hui, kello on taas paljon. Oli tarkoitus kirjoittaa vielä eilisen treenistä, mutta kirjoittelen siitä sitten illalla.

Kaunis aamu.

5 kommenttia:

nazzy kirjoitti...

Ooo, kiitos vinkistä! :D

Ele kirjoitti...

nazzy: Eipä kestä! Mä oon ihan ihastunut Hipstamaticiin. :)

-didi- kirjoitti...

Hiljainen lukija ilmottautuu. Haaa, piti käydä kans lataamassa toi puhelimeen. Miten ihmeessä toi kuvaaminen onnistuu, mulla on mahtava kuvasarja minusta ilman päätä :D

Ele kirjoitti...

-didi-: Kivaa, kun ilmoittauduit! Mä nauroin ääneen sun kommentille! :D Kuvaaminen tuolla ohjelmalla on kyllä kieltämättä aika haasteellista, mutta äkkiä sen oppii, mihin suuntaan tulee lisää tilaa.

-didi- kirjoitti...

Jatkan harjoittelua :)

Related Posts with Thumbnails