31.3.2011

Kaipuu merelle

Mulla on ensi kesänä ihan oikea kesäloma. Viisi viikkoa lomaa! Olen varannut yhden kokonaisen viikon purjehtimiselle. Lähden äidin kanssa kahdestaan viikoksi purjehtimaan. Äiti purjehtii veneensä pohjoisesta rannikkoa pitkin Helsinkiin kesäksi ja voimme sitten tehdä täältä reissuja eri paikkoihin. Lapset suunnittelivat viime viikolla tulevaa kesää ja jokakesäistä mummalareissua. Lapsia hieman ihmetytti, kun kerroin, että ensi kesänä mummala on venesatamassa.
Mummala

Purjehdusreissun tavoitteena on palauttaa mieleen purjehdus- ja navigointitaidot. Katselin äsken purjehduskuvia ja iski älytön kaipuu merelle. Olen elänyt lapsuuteni kesät purjeveneessä ja varhaisteininä purjehdusleireillä. Haluan vielä joskus ostaa oman veneen.

Kuvat ovat äidin ottamia.

7 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

En ole koskaan purjehtinut. Haluaisin kyllä.

UPEITA KUVIA!

Anonyymi kirjoitti...

Taitavat olla toisen tyttären ottamia, viimeiset juhannusyönä 2010.

Ele kirjoitti...

Suvi: Jos vaan mahdollisuus tulee, niin kannattaa kokeilla. Kiitos kuvakehuista! :)

Äiti, siis minun?

Satu kirjoitti...

mieletön mitä kuvia. nauti.

Ele kirjoitti...

Satu: Kiitos! :) Minä nautin, ihan varmasti.

Anonyymi kirjoitti...

KRHM, kuvat on sun lahjakkaan ja kauniin siskon ottamia...
T.Helka

Ele kirjoitti...

Helka: Heh. Ei ihme etten tunnistanut kuvia omikseni. :P

Related Posts with Thumbnails