22.3.2011

Nam, mikä treeni!

Kyllä se vaan kannatti lähteä treenaamaan. Oli ihanaa! Menin spinnaamaan tutusti ja turvallisesti. En jostakin syystä vielä rohjennut mennä joogaan. Se Body & Mind -tunti oli siis joogaa. Ensi kerralla menen, kun valmistaudun siihen henkisesti etukäteen. En ole vielä ikinä kokeillut joogaa. Pilatesta olen kyllä kokeillut ja tykkään siitä. Tällä kertaa halusin kuitenkin hikoilla urakalla ja sen teinkin. Olin jo ennen alkulämpöjä ihan hiessä, koska olin ehtinyt rullailla n. 10 min ennen tunnin alkua.. Tunnin loputtua olin ihan läpimärkä hiestä.
Bongasin ihania pilviä töistä lähtiessä.

Tämän päivän treenifiilistä nostatti myös uudet trikoot, jotka löysin salille mennessä Halosen alerekistä. Bongasin Craftin juoksutrikoot 50 % alennuksella. Iloitsin myös sitä, että mahduin s-koon trikoisiin. En olekaan pitkään aikaan päivittänyt mun treenivaatevarastoa. Trikoot oli selkeästi hyvä ostos. Ne tuntuvat napakalta päällä ja hengittää eikä hiosta.
Päätön treenaaja -didi-:n iloksi ;)

Spinningin jälkeen tein jalkatreenin. Tällä kertaa lisäsin edellisellä kerralla listattuun ohjelmaan loitontajat, pohkeet ja yhden vatsalihasliikkeen (linkkuveitsi laitteessa).
Uudet treenibyysat.

Tänään oli jotenkin erityisen ihanaa treenata. Nyt on niin hyvä fiilis! Kotona vielä odotti järjestelty kämppä, hymyilevät lapset ja viikatut pyykit!
Iltapala.

Spinning
Kesto: 1 h 4 min
Syke: keski - 158 bpm, max - 183 bpm
Kalorit: 598 kcal

Jalka- ja keskivartalotreeni
Kesto: 51 min
Syke: keski - 135 bpm, max - 163 bpm
Kalorit: 356 kcal

9 kommenttia:

suvinen kirjoitti...

kyllä se vaan aina kannattaa lähteä treenaamaan vaikka se lähtö on välillä vaikeeta. jälkeenpäin on niin huippu olo!

sarihoo kirjoitti...

Voi kuinka kuplivan iloinen olo tuli sun kirjoituksesta. Alelöydöt on parhaita :)

Ele kirjoitti...

suvinen: Niinpä! Mä oon ihan endorfiinihumalassa täällä. :)

sarihoo: Sellainen olo mullakin on nyt. :) Alelöydöt on vähän kuin säästämistä. :P

Elina kirjoitti...

Sun blogia lukiessa tulee aina hyvälle tuulelle - tsemppiä treeneihin! :-)

Ele kirjoitti...

Elina: Onpa kiva kuulla! :)

Eve kirjoitti...

Ihanan pirteä sinä! Ja pirteä iltapala myös!

Suski kirjoitti...

Uudet treenivaatteet on ihanan lempeä tapa potkaista itseään persuksille ;)

Suvi kirjoitti...

Jei :) Ihanan positiivista!

Mä suunnittelin eilen sitä spinningiä, varasinkin sen, mutta päätin sitten jäädä kotiin. Tänään joudun tekemään 12 tunnin työpäivän, toissapäivänäkin olin vasta illalla kotona. Täytyy lapsiakin nähdä ja olla muutenkin kotona. Viikonloppuna sitten ehtii treenailla, tai sitten käytän senkin ajan perheen kanssa :)

Ele kirjoitti...

Eve: <3

Suski: Keino se on tuokin! :)

Suvi: Aina ei jaksa, eikä aina pidäkään jaksaa. Asioita on hyvä priorisoida. :)

Related Posts with Thumbnails