4.3.2011

Pöntössä uitettu puhelin

Hulautin toissapäivänä mun puhelimen sitten vessanpönttöön. Voi kysyä, miksi mulla on puhelin vessassa mukana? Voi myös kysyä, miksi tein sen jo toistamiseen? Vastaus ensimmäiseen: Koska kuuntelin puhelimesta musiikkia (joo, vessassa) ja se lipesi verkkareiden taskusta pöntön syövereihin. Vastaus toiseen kysymykseen: Koska olen tohelo. Olen ihan auttamaton tohelo. Aiemman puhelimen, Nokian N97:n, uitin myös. Silloin puhelin tipahti siivouspäivänä hupparin taskusta. Puhelin oli ollut mulla vasta pari kuukautta. Sain tuon puhelimen kuitenkin toimimaan nopean kuivauksen ansiosta. Se muuten toimii vieläkin.

Puhelimen tiputtua pönttöön olin saada slaagin, tai sainkin. Ja hysteriakohtauksen. Olin nopea ja kuivasin puhelinta hiustenkuivaajalla ainakin puoli tuntia. Uskokaa tai älkää, mutta puhelin toimii vielä! Jee. En tiedä, mitä olisin tehnyt, jos se olisi mennyt rikki.

Nyt jatkan uusiin töihin perehtymistä.

Hyvää viikonloppua teille ihanat lukijat! Huomenna pääsemme miehen veljen häihin kahdestaan, sisko tulee hoitamaan tyttöjä. Ihanaa päästä juhlimaan kahta toisiaan rakastavaa rakasta.

3 kommenttia:

IDA kirjoitti...

Ite pudotin kaks iPodia vessanpönttöön just sen takia et kuuntelin musiikkia :-D

houtten kirjoitti...

Voi ei! Onneksi toimii! Sulla on vaan huono tuuri!

Kauniita häitä!

Ele kirjoitti...

IDA: Sinäkin! :D Onneks on muitakin toheloita. :P

houtten: Onneksi puhelin toimii! Huh. Huonoa tuuria ja huolimattomuutta...

Related Posts with Thumbnails