2.3.2011

Se on kevät nyt!

Juoksin tänään töistä kotiin, koska eilen en voinut. Mies soitti eilen iltapäivällä ja kysyi, voinko hakea lapset päiväkodista, koska hänellä oli joku työpaikan palkintoillallinen. Mähän hain tirppaset päiväkodista ja mentiin tyttöjen kanssa siskon luo lojumaan koko illaksi. Makasin heidän olohuoneen lattialla ja olin. Sisko laittoi ruuat ja lapset leikkivät keskenään. Tosi reilua, mutta ens kerralla sisko saa maata meillä ja mä teen ruuat ja muut. En muuten myöskään luovuttanut verta eilen, koska en uusilta töiltäni ehtinyt. Kerroinko mä jo, että mun työtehtävät vaihtuivat tämän kuun alusta? No, näin siis on ja mulla on taas paljon uutta opittavaa. Kivaa! :)
Oli ihan jeppistä juosta tänään. Oli ainakin ihana ilma, jos ei muuta. Aurinko paistoi ja tiedättekö mitä? Mä juoksin satoja metrejä asfaltilla! Se on kevät nyt! Kohta pääsee pyöräilemään! Mulla on toive ja se on se, että 28.3., jolloin mun bussikortista loppuu kausi, olisi pyöräilykelit.

Kesto: 49 min

Nyt sohvalle lojumaan. Lojuminen on viikon teema. Paitsi huomenna on kyllä pakko käydä salilla ja käydä etsimässä häävaatteisiin joku jakkubolerohuivisysteemi ja sukkahousut.

4 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Aivan upea ilma tänään ♥

Aku ankka tarjous kirjoitti...

Kun sais itsensäkki lenkille, ku tullu pitkä tauko

nazzy kirjoitti...

Hei, kiitti pyöräilyvinkistä! Oon menossa huhtikuussa töihin Helsinkiin, työmatka tunti. Katsoin reittioppaasta, että samassa ajassa poljen sinne! :>

Ele kirjoitti...

Suvi: Niin oli! <3

Aku ankka tarjous: Lenkkarit jalkaan ja ulos. Otat vaan alkuun rauhallisesti, ettei jää traumoja. ;)

nazzy: Mä ootan kyllä todella paljon pyöräilykelejä. Työmatkapyöräily on niin ihanaa, kun samalla saa liikunta-annoksen, raitista ilmaa, kunto kasvaa ja mieli on virkeä. Niin ihanaa! :)

Related Posts with Thumbnails