10.3.2011

Tänään oli hyvä treeni, vaikka etukäteen pelkäsin, mitä siitä tulee, koska lounaaksi olin syönyt vain salaattia ja välipalaksi leipää. Eihän noin vähillä eväillä jaksa treenata. Ratkaisin ongelman ostamalla salilta suklaanmakuisen proteiinipirtelön ja imaisin sen kitusiin ennen treeniä. Tänään oli vuorossa Xycling Challenge, jonka tällä kertaa veti Tiina. Tunti oli rankka, jopa rankempi kuin Helenan tunti! Huh. Harmitti, koska olin unohtanut sykemittarin kotiin kylppärin hyllylle. En muistanut aamulla, että se kapistus on taas mukana kuvioissa. Tänään olisi irronut kyllä mojovat lukemat, veikkaisin. Mulla oli hiukset ja paita ihan läpimärkänä hiestä. Tiesi treenanneensa. Tunnin lopuksi oli taas kaikkensa antanut olo ja mietin, että skippaanko salitreenin, mutta en mä malttanut. Salitreenikin sujui tänään jotenkin tosi hyvin. Joskus vaan kulkee!
Spinning
Kesto: 1 h 10 min

Sali
Kesto: 50 min

3 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Siis mulla on edelleen jalat kipeenä maanantaisesta. Ehkä minimaalinen revähdys, kun näin kauan kestää.. Tänään pitäis kyllä jo mennä salille, mutta on saunailta. :P Aika tehoton viikko. Sentään kävelin tänään aamulla jo Kampin rullaportaat vaikka pirusti polttelikin :D

Mukavaa viikonloppua teille :)

Ele kirjoitti...

Suvi: Joskus jumi vaan kestää ja kestää. Mulla se helpottaa, jos tekee kevyesti crossarilla tai juoksee kevyen lenkin ja sen päälle venyttelee huolella.

Pirita kirjoitti...

Sissos mikä haba, nainen.

Related Posts with Thumbnails