19.3.2011

Täydellisyyttä hipova aamu

Heräsin aamulla lasten hyväntuulisiin ääniin. Esikoinen tuli puoli kahdeksalta kysymään, voiko hän tehdä heille aamupalan. Annoin luvan ja nousin itse hetken päästä perässä. Siellä ne muruset istuivat nätisti pöydän ääressä kinkkusämpylät ja jogurtit naaman edessä ja toivottivat minulle hyvää huomenta.
Mun aamupala.

Olen hyvällä tuulella myös siksi, koska tein hätäisen viikkosiivouksen eilen. Tänään ei tarvitse tuhlata kallisarvoista vapaa-aikaa siivoamiseen. Perjantaisiivous pitäisi ottaa tavaksi, vaikka se on välillä ihan ylivoimainen pinnistys työviikon jälkeen.

En aio tuhlata vapaa-aikaa enempää myöskään koneella istumiseen, vaan menen tyttöjen kanssa puuhastelemaan. Kunpa jokainen lauantaiaamu olisi näin ihana!

Kolme pientä elefanttia marssi näin...

5 kommenttia:

-didi- kirjoitti...

Kuulostaa ihanan seesteiseltä :) (mä en muuten vieläkään osaa rajata.. tosin en oo nyt pariin päivään harjoitellutkaan, kumpikohan on viksallaan.. minä vai kännykamera :P )

Ele kirjoitti...

-didi-: Seesteistä tämä on, ainakin toistaiseksi. ;)

Onhan se rajaaminen aika arpapeliä. Perstuntumalla vaan. :D

eglite kirjoitti...

Miten ihmeessä sulla aikaa treenata niin ihanan paljon joka viikko? :D Mulla kohta 7 viikkoinen tyttö ja käyn 4 kertaa viikossa jumpissa, aikaa menee matkoineen kaikkineen 3h. Siitäkin mies välillä valittaa, että kun tulee töistä niin mä lätkäsen vauvan syliin ja lähden treenaamaan :D
mutta mulle se treenaaminen on ihanaa omaa-aikaa ja henkireikä.
Mutta eikö sun mies ikinä valita? :D

Anonyymi kirjoitti...

Noi sun pikku elefantit on kyllä ihania, oikein supersöötit fantit. ^mul menee kans kolme tuntia matkoineen jumppareissuun ja on kyl välil hiukan hankaluuksia lapsosen hoitojen kanssa.. mut täytyy vaan yrittää kiivaasti:D

Ele kirjoitti...

eglite: Meillä on miehen kanssa tasajako vapaa-ajan suhteen. Omien harrastusten sovittaminen perheen kalenteriin on haastavaa, mutta kannattaa sopia etukäteen tietyt päivät ja ajat, niin treenaamisesta ja omasta ajasta tulee automaatio.

Anonyymi: Kiitos, elefantit kiittää! :)

Treenireissuihin saa kyllä menemään reilusti aikaa. Silloin kun tytöt olivat ihan pieniä, treenasin lyhyempiä pätkiä ja harrastin aamulenkkejä. Heräsin viiden-kuuden aikaan juoksemaan, että ehdin lenkille ennen kuin aamutoimet alkaa. Miksen mä enää tee niin? Voisin ihan hyvin tehdäkin.

Related Posts with Thumbnails