21.3.2011

Viime viikon treenit

On jäänyt vähän retuperälle näiden viikkoyhteenvetojen kirjoittaminen, korjataan tilanne.

Viime viikolla urheilin vain kahtena päivänä. Välillä on hyvä priorisoida sosiaalista elämää urheilun edelle. :)

Maanantaina kävin spinningissä ja sen jälkeen treenasin salilla jalkoja ja keskivartaloa

Spinning

Kesto: 1 h 3 min
Syke: keski - 151 bpm, max - 172 bpm
Kalorit: 534 kcal

Jalat ja keskivartalo
Kesto: 35 min
Syke: keski - 137 bpm, max - 160 bpm
Kalorit: 256 kcal

Jalkakyykky 3 x 12 x 50 kg
Maastaveto 3 x 15 x 40 kg
Yhden jalan maastaveto 3 x 10 x 16 kg
Bulgarialainen yhden jalan kyykky 3 x 10 x 20 kg
Jalkojennosto 90° kulmaan ja siitä ylös 3 x 15
Hoover 3 x 60 sekuntia
Kylkihooverit 3 x 60 sekuntia
Vatsarutistukset 3 x 20
Punnerrukset (miesten) 3 x 15

Ohjelmaan pitäisi lisätä vielä pohkeet ja ehkä loitontajat, mutta maanantaina oli vähän puhti pois, niin en jaksanut tehdä enempää.


Torstaina veivasin sellaista crosstraineria, jossa liikerata muistuttaa juoksua. En tiedä, mikä laitteen nimi on, muttta se on todella tehokas ja ihana. Crossarin jälkeen treenasin kädet ja vatsat ja lopuksi vielä 25 minuuttia samaisella crosstrainerilla.

Cross training
Kesto: 45 min
Syke: keski - 155 bpm, max - 166 bpm
Kalorit: 407 kcal

Sali + crosstrainer
Kesto: 1 h 8 min
Syke: keski - 143 bpm, max - 168 bpm
Kalorit: 528 kcal

Rintaprässi 3 x 12 x 30 kg
Kulmasoutu 3 x 15 x 12 kg/käsi
Hauikset 3 x 15 x 7 kg/käsi
Ranskalainen punnerrus 3 x 15 x 5 kg/käsi
Vipunosto sivuille 3 x 15 x 5 kg/käsi
Rinnalta työntö kahvakuulalla 3 x 10 x 12 kg/käsi
Vinopenkki 3 x 10 x 20 kg
Jalkojennosto 90° kulmaan ja siitä ylös 3 x 15
Hoover 3 x 60 sekuntia
Painon siirto puolelta toiselle 3 x 20 x 10 kg

Tänään olisi hinku treenaamaan, mutta miehellä on illalla palaveri, joten treeni siirtyy tiistaille.

Kuvituksena viikonlopun meininkejä.



4 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Vitsi miten kivoja kuvia! Rokkistarat :)

Suski kirjoitti...

Kiva kun laitoit yhteenvedon treenistä. Jalkatreenistä lukiessani tuli hirveä hinku salille, rakastan jalkatreeniä! Tällä hetkellä mulla ei vaan ole salikorttia mihinkään, kun yritän keskittyä pelkkään juoksemiseen. Toukokuussa sitten voin vähentää taas juoksemista ja lisätä salitreeniä.. Sitä odotellessa :)

Voi että sun tytöt on suloisia!

Ele kirjoitti...

Suvi: Kiitos! :) Mun ihanat lettipäärokkarit!

Suski: Mäkin rakastan jalkatreeniä. Se kun jalat hapottaa ja treenin jälkeen jalat tärisee. Ihanaa! Sä oot siis puolikkaalle menossa? Mä en oo vieläkään ilmoittautunut... Onkohan nyt jo liian myöhäistä?

Suski kirjoitti...

Jep, puolikkaalle olen menossa.Ekaa kertaa.. Kai sinne voi vielä ilmoittautua. Muistaakseni ennen maaliskuun loppua kannattaa, kun huhtikuussa hinta taas nousee.
Nykäisen sua hihasta, jos törmään ;)

Related Posts with Thumbnails